18 Ocak 2011 Salı

Platonik Aşk (Grup Yağmur-Yoruldum)

Platonik aşk; nerede,ne zaman, nasıl karşınıza çıkacağı belli olmaz.Bazen bir durakta,bazen bir büro,bazen de fatura sırasında :) aşktanda öte bir şeydir bu platonik aşk.Tabi şimdilerde kısa ve uzun süreli olarak değişiyor.Bazen bir günde unutuyorsunuz,bazen de seneler geçmesine rağmen hala unutmazsınız.
[flv]http://video.ak.facebook.com/cfs-ak-snc1/22836/134/72/102373473118192_7891.mp4[/flv]
İşte Yağmur grubuda platonik aşkı işlemişler “yoruldum” adlı şarkılarında.
O şarkının sözleri:
gün gelir gidersin elbet
zaten alıştı gönlüm uzaktan sevmeye
sende git şimdi ardına bile bakmadan
eğer dönersen bilki ben orda olmam
çünkü yoruldum artık çok yoruldum artık
yoruldum peşinde koşmaktan yoruldum bu platonik aşktan
allahım yarat beni baştan yeniden sevdirme beni
yoruldum peşinde koşmaktan yoruldum bu platonik aşktan allahım yarat beni baştan yeniden sevdirme beni
gün gelir seversin elbet zaten avuttun gönlüm beni boşyere
sende git şimdi ardına bile bakmadan
eğer dönersen bilki ben orda olmam
çünkü yoruldum artık çok yoruldum artık
yoruldum peşinden koşmaktan yoruldum bu platonik aşktan allahım yarat beni baştan yeniden sevdirme beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder