12 Ocak 2011 Çarşamba

Facebookta Herkes AŞIK

Nedir bu facebookda herkesin durumunda bir şiir,kısa bir dörtlük veya kısa bir yazı var.Hepsinin ortak bir yanı var teması aşk
Aşk; onun mutlu olmasını dilemekti, onun mutluluğu için, için yana yana ondan vazgeçmekti…
İşte Facebookdan gelenler:
Acıyı susturamazsın. cünkü acı her zaman senin içindedir.
Sevgiyi unutamazsın, cünkü gerçek sevgiler unutulmaz.
Gözyaşlarını unutursun, cünkü mutlaka ardına mutluluk gelecektir.
İhaneti unutamazsın, cünkü sana hayatı öğreten bilgi olacaktır.
&
Bir eşi olmalı insanın
Rüzgar onun kokusunu getirmeli,
Yağmur O’nun sesini.
Akşam… onu görecek diye, pırpır etmeli yüreği,
Ayakları birbirine dolaşmalı heyecandan, eve dönerken,
Cennetten köşe almışçasına
Sevdiği, sakındığı, bakmaya kıyamadığı…
Her bir hücresinden aşkın fışkırdığı,
Çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı insanın!!!
Ben seni ölene dek seveceğim boş laf!!!
Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim…
Can Yücel
&
sen hic yalniz kalmadin mi
kalabaligin icinde
derdine derman aramadin mi
siselerin dibinde
sozler sahteymis,
…cek kendini adim adim
yuzler belliymis
yagmurlarda aradigin
bulamadigin..
&
İzmir sen kokuyor (Favorim)
Sen izmir kokuyorsun
Konak iskelesindeki vapurlarda
Bir simit parçası için uçan martılarda
Hep sen varsın izmirin sokaklarında
Kemeraltı pazarındaki kalabalık sokaklarda
Aradığım birtek sen,sen varsın
İzmir sen kokuyor
Sen izmir kokuyorsun
İşte bu yüzdendir seni bulamayışım
Karşıyakadaki 06 da
Alsancaktaki bonjour da
Kaybolmuşum ben senin yolunda
Şirinyer sokaklarında izin yok
Kadifekaleye çıkıyorum yoksun
Ne olurdu izmir gibi kokmasaydın
Sen izmirin içinde sır olmasaydın
Bulamıyorum seni kahroluyorum
İzmir sen kokuyor
Sen izmir kokuyorsun
İzmir sen oluyor
Ben izmirde sen oluyorum
Ve artık ben sadece izmiri sen koktuğu için
Çok ama çok seviyorum..
Gürsel Pal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder